Facebook Pixel Code End Facebook Pixel Code
Гість, вітаємо Вас в магазині KODI Professional Beauty Shop!
Головна Условия возврата товара

Умови повернення/обміну товару/гарантія

Обмін/повернення товарів належної якості

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:

    парфумерно-косметичні вироби;
    засоби особистої гігієни;
    нижню білизну;
    дитячі товари;
    інструменти для манікюру та педикюру
    та інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Обмін/повернення товарів належної якості

Ви можете повернути придбану продукцію або обміняти її на іншу, якщо доставлені вам товари не відповідають вашому замовленню, пошкоджені, браковані або мають недоліки.

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:

  •     товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994
  •     отримали товар неналежної якості;
  •     вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки);
  •     товар не був у вжитку та не має слідів використання;
  •     товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
  •     товар саме той, який продали наш магазин.

 
Процедура обміну чи повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий шлюб) - надішліть нам на електронну пошту kodi1@ukr.net з позначкою «Повернення» :

1) Фотографію товару, де видно брак/дефект. 2) Фотографію упаковки.

Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливе.

Після цього зв'яжеться з вами наш менеджер для уточнення деталей.

Повернення коштів

Кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання поверненого товару на склад.

Гарантійне обслуговування товару (електрообладнання)

1. Гарантійний термін на виріб обчислюється з дня його продажу магазином.
2. Строк гарантії на виріб встановлюється на момент продажу та зазначений в описі товару.
3. Гарантійне обслуговування – це тестування, безкоштовний ремонт, заміна на аналогічний за технічними характеристиками відремонтований або такий самий новий виріб, заміна на новий виріб, товарне забезпечення, грошова компенсація, розмір якої визначається виходячи з умов гарантійної політики Виробника або Постачальника.

Гарантійному обслуговуванню підлягає:

1.1. Продукція (електротовари), придбана в магазині з повною комплектацією, в оригінальній непошкодженій упаковці.

Гарантійне обслуговування не підлягає:

2.1. Продукція, що не відповідає вимогам пункту 1.1.

2.2. Продукція з пошкодженнями, що спричинена порушенням правил транспортування, зберігання або експлуатації.

2.3. Продукція зі слідами несанкціонованого ремонту чи стороннього втручання.

2.4. Продукція з пошкодженим заводським маркуванням.

2.5. Продукція з механічними пошкодженнями, спричиненими потраплянням всередину виробу сторонніх речовин, предметів, рідин, комах, тварин тощо

2.6. Продукція з пошкодженнями, викликаними використанням нестандартних комплектуючих, витратних чи чистячих матеріалів. Не дотримання терміну (періоду) технічного або профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для цього виробу (для фрезерів).

2.7. Продукція з пошкодженнями, спричиненими стихією, пожежею, побутовими факторами.

2.8. Продукція з пошкодженнями, викликаними невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших зовнішніх факторів (кліматичних та інших).

2.9. Продукція з електричними пошкодженнями (обгорілі елементи тощо).

2.10. Продукція, експлуатація якої вироблялася в неналежних умовах та режимах (висока вологість у приміщенні, перепади напруги в мережі), або зіпсована з вини Покупця.

2.11. Гарантійні зобов'язання не поширюються на можливу шкоду, заподіяну іншому обладнанню, що працює у поєднанні з цим виробом.

2.12. Магазин не несе відповідальності за будь-які збитки, пов'язані з використанням або неможливістю використання купленої продукції, включаючи випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати інформації або інших втрат.